Piusstraat 106
5021 JC  TILBURG
013 5364632
      

Op deze pagina vindt u alle informatie over reparaties welke wij uitvoeren.

Alleen bij ons betaalt u GEEN ONDERZOEKSKOSTEN.

1. Hoe lang neemt een reparatie in beslag?


Reparaties zijn over het algemeen klaar terwijl u wacht. Vrijwel alle iPhone en Samsung defecten worden binnen 10 minuten gerepareerd.

2. Moet ik een afspraak maken voor mijn reparatie?


Wij werken zonder afspraak. U kunt dus direct langskomen voor het herstellen van uw defecte smartphone.

3. Controleren jullie mijn toestel voor aanvang reparatie?


Wij controleren alle toestellen dmv een testbriefje samen met de klant voor aanvang reparatie.
Toestel word na reparatie ook weer getest dmv het zelfde testbriefje. Mocht er dan iets niet werken dan word dit kosteloos gemaakt.

Als een toestel niet te testen is voor aanvang reparatie zetten wij op de reparatiebon "toestel niet te testen"
Wij testen na reparatie het vervangen onderdeel en de eventueel overgezette onderdelen.
Mocht na de reparatie blijken dat er nog iets mis is met het toestel dan word er overlegd met de klant.

4. Zijn de genoemde prijzen inclusief montage en btw?


Al onze prijzen zijn inclusief btw. De reparatieprijs is inclusief montage.
(Dit in tegenstelling tot veel van onze concurrenten, welke soms wel 30 tot 50 euro extra aan montagekosten berekenen.)

5. Zijn de onderdelen die u gebruikt wel origineel?


Alle reparaties die wij uitvoeren doen we met originele onderdelen. Alleen bij Apple scherm reparaties kunt u kiezen uit de kwaliteit.
Let wel op dat als er onderdelen in het toestel zijn vervangen dat dan de fabrieksgarantie vervalt van de fabrikant..
Wil je de fabrieksgarantie behouden dan kun je het toestel beter laten maken bij een gecertificeerd bedrijf. bv Dynafix of Teleplan.

6. Wat is de garantietermijn op een reparatie?


U ontvangt een factuur met 3 maanden garantie op het vervangen onderdeel.

7. Kan ik ook mijn reparatie bij u aanbieden als het gedekt is door een verzekering?


Ja, wij werken ook samen met diverse verzekeraars. Na reparatie ontvangt u een factuur voor uw verzekering. Als u deze dan indient wordt het bedrag aan u vergoed.
In overleg is het ook mogelijk dat wij de factuur direct aan uw verzekeraar zenden, dan hoeft u geen betaling voor te schieten. 

8. Sluit u ook zelf verzekeringen af?


Wij kunnen uw gegevens doorgeven aan onze tussenpersoon. Voor 40 euro per jaar is dan alles aan uw smartphone tegen nieuwprijs verzekerd. De enige voorwaarde is dat het defect buiten de deur veroorzaakt dient te zijn. Het eigen risico bedraagt 40 euro per schademelding. Meer info, of de polisvoorwaarde ontvangen? Mail ons.

9. Blijft de data op mijn telefoon behouden bij reparatie?


Wij vervangen enkel het defecte onderdeel. Data wordt opgeslagen op het mainbord/moederbord van uw smartphone, of op uw SD kaart. Zolang deze niet vervangen wordt blijft alle data dus behouden. Voor 100% zekerheid kunt u natuurlijk altijd een backup maken van data zoals foto of contacten. Dit kan voor Samsung toestellen met Samsung KIES. Bij Blackberry gebruikt u Blackberry desktop manager. Voor Nokia gebruikt u Nokia PC Suite.

10. Waterschade, wat te doen?


Toestel direct loskoppelen van de accu (indien mogelijk) en het toestel zeker niet aanzetten.
De meeste schade wordt veroorzaakt door na waterschade te kijken of het toestel nog aangaat.
Droog het toestel af en komt zo snel mogelijk naar ons zodat wij het toestel intern kunnen reinigen.
In de tussentijd kunt u uw smartphone in een zak met rijst leggen om het vocht eruit te onttrekken.
Zodra het toestel bij ons is beginnen we direct aan de herstelling.
U ontvangt altijd binnen 1 werkdag een prijsopgave voor volledig herstel.
Indien herstel niet mogelijk is ontvangt u hiervan schriftelijk bewijs voor uw verzekering.
De onderzoek en interne schoonmaakkosten bij waterschade bedragen 25 euro in de meeste gevallen, de overige kosten voor volledig herstel gaan in samenspraak.
  

Waarom kiezen voor ons

Altijd een scherpe prijs
Geen afspraak nodig
Meeste reparatie's klaar terwijl u wacht
100% Originele onderdelen
Gratis koffie of thee
Factuur voor bedrijf/verzekering
Parkeren voor de deur
 

Tilburg

Piusstraat 106
5021 JC  TILBURG
013 5364632

Maandag  12.00u tot 18.00u
Dinsdag  09.00u tot 18.00u
Woensdag 09.00u tot 18.00u
Donderdag   09.00u tot 21.00u
Vrijdag 09.00u tot 18.00u
Zaterdag 09.00u tot 17.00u    
Ga naar boven