Veelgestelde vragen
Mocht u na het lezen van onderstaande vragen nog vragen hebben ga naar de contact pagina.
Vaak kunnen wij binnen 60min. uw telefoon repareren
Wij werken zonder afspraak. U kunt dus direct langskomen voor het herstellen van uw defecte smartphone.
Wij controleren alle toestellen door middel van een testbriefje samen met de klant voor aanvang reparatie.
Toestel wordt na reparatie ook weer getest door middel van het zelfde testbriefje. Mocht er dan iets niet werken dan wordt dit kosteloos gemaakt.
Als een toestel niet te testen is voor aanvang van een reparatie dan zetten wij op de reparatiebon "toestel niet te testen"
Wij testen na reparatie het vervangen onderdeel en de eventueel overgezette onderdelen.
Mocht na de reparatie blijken dat er nog iets mis is met het toestel dan wordt er overlegd met de klant.
Al onze prijzen zijn inclusief btw. De reparatieprijs is inclusief montage.
(Dit in tegenstelling tot veel van onze concurrenten, welke soms wel 30 tot 50 euro extra aan montagekosten berekenen.)
Alle reparaties die wij uitvoeren doen we met originele onderdelen. Alleen bij Apple scherm reparaties kunt u kiezen uit de kwaliteit.
Let wel op dat als er onderdelen in het toestel zijn vervangen dat dan de fabrieksgarantie vervalt van de fabrikant..
Wil je de fabrieksgarantie behouden dan kun je het toestel beter laten maken bij een gecertificeerd bedrijf. bv Dynafix of Teleplan.
U ontvangt een factuur met 3, 6 of 12 maanden garantie op het vervangen onderdeel.
Ja, wij werken ook samen met diverse verzekeraars. Na reparatie ontvangt u een factuur voor uw verzekering. Als u deze dan indient wordt het bedrag aan u vergoed.
In overleg is het ook mogelijk dat wij de factuur direct aan uw verzekeraar zenden, dan hoeft u geen betaling voor te schieten.
Toch extra informatie nodig?
Neem contact me ons op zodat wij uw vragen snel kunnen beantwoorden.